środa, 16 maja 2012

Nowe nowe branski i naszyjniki - długi post!

Miałam dziś wenę i trochę porobiłam. Post będzie naprawdę długi, więc zasiądźcie wygodnie. Może herbatki?

Bransoletka charms w kolorze srebrnym:
Bransoletka charms w kolorze złotym:
Bransoletka zrobiona z plecionego sznurka a'la skóra ze szklanymi i akrylowymi koralikami:

I druga z cermicznymi i metalowa gwiazdką:
I na koniec coś zupełnie innego, co prawda nie mojego, ale w moim posiadaniu. Ciekawe rozwiązanie musze przyznać:
I przechodzimy do naszyjników. każdy jest na lince jubilerskiej i każda zawieszka jest ze szkła weneckiego. Niezwykle urodziwy materiał, odbija światło i pięknie lśni.
I na koniec słoniki ze szklanymi cyrkoniami w kolorze niebieskim i przezroczyste:
Już za chwilkę dostępne w Srebrnej Agrafce.

3 komentarze:

  1. bardzo mi się te bransoletki podobają, zwłaszcza te sznureczkowe.
    Uwielbiam każde błyskotki zresztą więc zachwycają mnie wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wyroby, gratuluję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne! Nam też najbardziej podobają się te sznurkowe :) Jeśli chcecie wiedzieć jak robić podobne cuda, polecamy zerknąć na naszą instrukcję używania młynków do plecenia sznurków (http://akademia-rekodziela.blogspot.com/2012/05/mynek-do-plecenia-sznurka-krok-po-kroku.html).

    OdpowiedzUsuń