piątek, 4 listopada 2011

Robótki różne

Dziś będą różne robótki w różnych technikach. Ratowałam masę modelarska fimo BASIC, niestety nie zawinęłam jej porządnie i się zeschła. Trochę pozostało więc potworzyłam ptaszki i takie tam.
Jest tez nowe życie metalowego pudełka po czekoladkach. Kto już zajrzał na mojego bloga wie, że się lubuję w takim właśnie ozdabianiu pudełek i puszek metalowych.
Jestem tez w trakcie kolczyków w decoupage z motywem ludowym. Jedna strona już jest. A więc zapraszam do oglądania, komentarze również mile widziane.
Ptaszki, jak i reszta nie są pomiziane kolorem ani lakierem. Zainspirowała mnie jedna z francuskich blogowiczek i takie właśnie ptaszki powstały.
A na koniec coś fantastycznego, cudowne jabłuszka, które dostałam w prezencie od Ewy S. za co dziekuje po sto kroć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz