środa, 28 listopada 2012

Bombki bańki bombki

Dalej będę was męczyć moimi bombeczkami, dzisiaj sa dwie. Jedna duża, bo 15 cm to już druga taka w tym rozmiarze. Tym razem z krasnalkami, serwetka była po prostu urocza! Nie sposób tego nie zachować choćby na bombce. Wkoło bombki tradycyjnie już użyłam pastę strukturalna z grudkami, która robi za sztuczny śnieg, posypałam srebrnym brokatem i gdzieniegdzie srebrnym gwaszem, dla lepszego efektu.

Widać brokat? Coś tam widać.
Z drugiej strony jest ten sam motyw.
Kolejna bombka z motywem elfiej wróżki, przynajmniej mi ja przypomina. Również ze śniegiem, srebrnym brokatem i gwaszem.


Będzie i trzecia bombeczka, zapomniałam o niej. Jest takiej wielkości jak ta z elfikiem ok. 11 cm. TYm razem z workiem prezentów, ze śniegiem i białym brokatem, na złotej zawieszce.


I dziękuję serdecznie za kolejne wyróżnienie, tym razem od M.Argerithy. O mnie możecie sobie poczytać kilka postów wstecz, tam tez poleciłam kilka blogów.




3 komentarze:

  1. Fajne bombki, na pewno będą się dobrze prezentować na choince :)

    P.S. Zapraszamy do udziału w naszym mikołajkowym candy - do wygrania zestawy decoupage!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności :) zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń